Často kladené otázky
Omylem jsem zadal nesprávné údaje do své objednávky, co mám dělat?
Žádný problém, můžeme zadané údaje upravit za vás. Pokud jste do své objednávky zadali nesprávné informace, kontaktujte nás co nejdříve, abychom je mohli opravit a předešli tak problémům s doručením.
E-mail: shooos@shooos.cz Telefonní číslo: +420 277 277 968 PO-PÁ: 9:00-16:00
Nepřišel mi potvrzovací e-mail po zadání objednávky online…?
Po vytvoření objednávky na našem webu automaticky obdržíte potvrzovací e-mail s přesnými detaily.
Někdy se může stát, že e-mail skončí ve složce „spam“, proto ji prosím nejprve zkontrolujte, než nás budete kontaktovat.
Pokud jste potvrzovací e-mail neobdrželi, kontaktujte nás.
E-mail: shooos@shooos.cz Telefonní číslo: +420 277 277 968 PO-PÁ: 9:00-16:00
Kdy mohu očekávat doručení svého zboží?
Vaši objednávku zpracujeme, zabalíme a odešleme (předáme kurýrovi) do 24 hodin od zadání objednávky.
Standardní doba doručení do zemí EU je 3–5 pracovních dnů. Pro Irsko je doba doručení obvykle 5–10 dní a u DHL Express 1–2 dny.
Jakmile bude zboží odesláno z našeho externího skladu, obdržíte e-mail s informacemi o sledování zásilky a odkazem na váš balík.
Pomocí odkazu na sledování zjistíte přesné umístění vašeho balíku a přibližné datum doručení.
Standardní doba přepravy již uplynula, kde je můj balík?
Pokud uplynula dodací lhůta uvedená v informacích o doručení, kontaktujte nás a pokusíme se situaci objasnit.
V některých situacích může doručení trvat déle, například pokud do dodací lhůty spadají státní svátky, víkendy nebo jiné pracovní volno.
Pokud doručení trvá neobvykle dlouho, sledovací informace ukazují problémy nebo balík není k nalezení, kontaktujte nás.
E-mail: shooos@shooos.cz Telefonní číslo: +420 277 277 968 PO-PÁ: 9:00-16:00
Odkaz na sledování zásilky nefunguje?
Pokud jste neobdrželi e-mail nebo nemůžete sledovat zásilku, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat a problém vyřešíme.
E-mail: shooos@shooos.cz Telefonní číslo: +420 277 277 968 PO-PÁ: 9:00-16:00
Obdržel/a jsem nesprávné nebo poškozené zboží, co mám dělat?
Pokud vám kurýr doručil balík s poškozeným obalem nebo je zboží poškozené, pošlete nám e-mail s podrobným vysvětlením situace. Nezapomeňte přiložit fotografie poškození. Kontaktujeme vás, abychom situaci vyřešili, a zároveň informujeme přepravce.
E-mail: shooos@shooos.cz Telefonní číslo: +420 277 277 968 PO-PÁ: 9:00-16:00
Kde najdu fakturu?
Platební údaje k vašemu zboží jsou uvedeny na faktuře, která vám bude automaticky zaslána e-mailem. Tak budete mít fakturu vždy k dispozici v případě vrácení nebo výměny.
Faktury netiskneme na papír, protože se snažíme být ekologičtější v Shooos.
Pokud jste fakturu neobdrželi e-mailem, kontaktujte nás.
E-mail: shooos@shooos.cz Telefonní číslo: +420 277 277 968 PO-PÁ: 9:00-16:00
Boty mi nesedí, jak je mohu vrátit?
Pokud vám boty nesedí nebo se vám nelíbí, můžete je vrátit do 30 dnů od nákupu. Ujistěte se, že jsou v původním balení a se všemi neporušenými štítky.
Pro vrácení postupujte následovně:
Můžete si vybrat buď zpětný štítek, nebo je poslat na lokální adresu.
Jakmile obdržíme zboží, kontaktujeme vás e-mailem a informujeme vás o procesu vrácení peněz.
Kdy dostanu své peníze zpět?
Jakmile obdržíme vrácené zboží, upozorníme vás e-mailem.
Bude vystaven dobropis a peníze vám budou vráceny do 14 pracovních dnů.
Vrácení peněz bude zpracováno až po obdržení zboží.
Obdrželi jste zboží, které jsem vám poslal k vrácení?
Doba doručení vráceného zboží k nám závisí na dopravci, kterého jste si vybrali. Proto vám nemůžeme s jistotou říct, kdy zboží dorazí. Jakmile jej ale obdržíme, kontaktujeme vás e-mailem s informacemi o vrácení peněz.
Pokud se domníváte, že zboží již mělo být doručeno, nejprve kontaktujte svého dopravce. Pokud jste zvolili možnost se zpětným štítkem, budete mít odkaz pro sledování zásilky.
Kontaktovat nás můžete následujícími způsoby:
E-mail: shooos@shooos.cz Telefonní číslo: +420 277 277 968 PO-PÁ: 9:00-16:00
Změnil/a jsem názor a už zboží nechci. Jak mohu zrušit objednávku?
Pokud jste změnili názor a z jakéhokoli důvodu si přejete objednávku zrušit, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a objednávku zrušíme.
Pokud už byla objednávka odeslána, nelze ji zrušit. V takovém případě si zásilku od kurýra nevyzvedávejte a balíček se po neúspěšném doručení vrátí zpět k nám. Objednávka bude automaticky zrušena. Jakmile ji obdržíme, budeme vás informovat o vrácení peněz.
E-mail: shooos@shooos.cz Telefonní číslo: +420 277 277 968 PO-PÁ: 9:00-16:00
Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
Pokud postupujete přesně podle pokynů pro vrácení zboží, jakmile jej obdržíme, upozorníme vás e-mailem. Dobropis bude vystaven krátce poté a refundace bude odeslána na uvedený účet do 7 pracovních dnů.
Refundaci lze zpracovat pouze po obdržení zboží zpět, ne dříve. Počkejte prosím na náš e-mail.
Máte skladem boty, které chci?
Všechny dostupné modely a velikosti, které máme skladem, jsou uvedeny na webových stránkách.
Pokud zde nenajdete zboží, které hledáte, nebo určitou velikost, bohužel toto zboží není dostupné.
Do budoucna nemůžeme s jistotou říci, kdy nebo zda bude toto zboží opět skladem.
Veškeré nové zboží nebo doplnění zásob se automaticky zobrazí na webových stránkách.
Pokud bude vámi požadované zboží opět skladem, uvidíte ho na našich stránkách.