Často kladené otázky

Udělal / a jsem si objednávku a nepřišel e-mail, co mám dělat?

Po vytvoření objednávky vám automaticky přijde na email potvrzení o vytvoření objednávky s detaily objednávky. Někdy se může stát že se email objeví ve složce "spam". Někdy se stává, že zákazník udělá překlep v e-mailové adrese. Pokud jste potvrzení objednávky do mailboxu nedostali můžete nás kontaktovat na shooos@shooos.cz; +421 910 950 650 (v pracovní den 8:00 -16: 00)

Kdy mi doručíte zboží?

Objednávku v průběhu 24 hodin zpracujeme, zabalíme a expedujeme. Standardní doba doručení na Slovensku je dalších cca 24 hodin. Balík zákazníkovi přijde do 2 pracovních dnů. Jakmile zboží expedujeme ze skladu, přijde Vám notifikace mailem ve kterém najdete sledovací číslo a trackovací link. Na daném linku zjistíte stav zásilky v jakémkoliv okamžiku.

Uběhly tři a více dní. Kde mám zboží?

Pokud uběhla standardní doba doručení, prosím kontaktujte nás a my se pokusíme situaci objasnit a vyřešit. Email: shooos@shooos.cz

Ve výjimečných situacích může doba dodání trvat déle. Například v případě státních svátků, dní pracovního volna, nebo když jsme přetížení (ano někdy se to stává). Pokud projde značně dlouhá doba a balík není doručen, iv tomto případě nás prosím kontaktujte.

Nefunguje mi sledování balíčku.

Pokud jste nedostali email, nebo vám nefunguje sledování balíčku, napište nám a problém vyřešíme: shooos@shooos.cz

Zboží přišel poškozený. Co mám dělat?

Pokud vám zboží od kurýra přišel v poškozeném balení nebo zboží přepravou poškodil, prosím kontaktujte nás e-mailem. Zašlete nám prosím fotografickou dokumentaci poškození. Email: shooos@shooos.cz

Kde najdu fakturu? Nepřišla mi v papírové formě.

Informace o platbě za vaše zboží se nacházejí na faktuře, kterou Vám automaticky zašleme e-mailem. Faktury netiskneme a neposíláme v krabici. I to je jeden ze způsobů jak v Shooos šetříme životní prostředí.

Takto máte fakturu vždy k dispozici, pokud se rozhodnete zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat.

Pokud vám faktura nepřišla na email, prosím kontaktujte nás a my vám ji pošleme ještě jednou. Email: shooos@shooos.cz

Zadal / a jsem v objednávce nesprávné údaje, vím to napravit?

Pokud se tak náhodou stane a do objednávky omylem zadáte nesprávné údaje, prosím kontaktujte nás co nejdříve abychom informace věděli opravit a tak se vyhnout chybám při doručení. Údaje opravíme manuálně. Email: shooos@shooos.cz; Telefon: 00421-910-950650

Boty mi nesedí, jak mám postupovat při vrácení?

Pokud se vám boty nelíbí, nesedí nebo se nehodí, víte je bez problémů vrátit. Stačí když jsou boty v původním balení, s originálními visačkami, nenošené a nepoškozené. Při vrácení prosím postupujte podle následujících kroků uvedených na tomto linku:

https://www.shooos.cz/vratenie

Boty třeba poslat poštou a do krabice vložit vyplněný formulář vrácení, abychom věděli od koho boty přišli a jak vám máme vrátit peníze. Jakmile od vás zboží obdržíme, budeme vás kontaktovat e-mailem a informujeme vás o postupu vrácení peněz.

Kdy mi pošlete peníze za vrácené zboží?

Jakmile od vás obdržíme zboží na vrácení, budeme vás informovat e-mailem. Vzápětí vám vystavíme dobropis. Peníze posíláme na uvedený účet během 7 pracovních dní.

Peníze posíláme až po obdržení zboží.

Nesedí mi velikost / model, víte mi boty vyměnit za jiné číslo / model?

Pokud vám nesedí velikost, kterou jste si objednali a přejete si zboží vyměnit za jiné číslo, není problém. Stačí nám zboží poslat zpět podle následujících instrukcí: https://www.shooos.cz/vratenie

Nepoužité zboží v originálním balení, spolu s vyplněným formulářem, zašlete prosím poštou na uvedenou adresu. Jakmile zboží obdržíme, vaše nová objednávka, kterou jste si na základě instrukci vytvořili, vám bude obratem zdarma doručena.

Boty jsem vám poslal / poslala zpět, už vám došly?

Doba doručení zboží zpět ke nám záleží na konkrétním přepravce kterého jste si vybrali. Kdy přesně zboží přijde Vám proto neumíme přesně říct. Avšak jakmile zboží obdržíme, ještě ten den vás kontaktujeme e-mailem o postupu při vrácení peněz.

Pokud se domníváte, že zboží už měl být doručen, z důvodů uplynutí dlouhé doby, prosím kontaktujte svého přepravce, popřípadě si zkontrolujte adresu dodání a zadané informace.

Kontaktovat nás můžete následovně: Email: shooos@shooos.cz; Telefon: +421 910-950650 (v pracovní den 8:00 -16: 00)

Rozmyslel / a jsem si to, zboží si neprosím. Jak zrušit objednávku?

Pokud jste si objednávku z jakýchkoliv důvodů rozmysleli a přejete si ji zrušit, prosím kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a my vám objednávku zrušíme.

Pokud se stane že nás nestihnete informovat o zrušení objednávky včas a mezitím jsme vám objednávku odeslali, je ve stavu kdy ji nedokážeme zrušit. V tomto případě máte možnost objednávku od kurýra nepřevzít. Zboží po neúspěšném doručení kurýr doručuje zpět do Shooos. Vaši objednávku následně automaticky rušíme. Email: shooos@shooos.cz; Telefon: 00421-910-950650 (v pracovní den 8:00 -16: 00)

Máte tyto boty na prodejně? Mohu si je přijít vyzkoušet?

Všechny dostupné modely a velikosti, které máme, jsou uvedeny na stránce. Při odkliknutí přesného zboží a cisla se vam pod tabulkou velikostí tabulkou objeví ikona, která informuje o dostupnosti konkrétního zboží na prodejně nebo online nebo popřípadě na obou.

Velkou většinu zboží držíme pouze na externím skladě. Pokud si přejete konkrétní model a číslo, ověřte si jeho dostupnost výše uvedeným způsobem.

Pokud se vámi žádané zboží nenachází na prodejně a chtěli byste ho vidět a vyzkoušet, případně koupit, prosím vytvořte si objednávku na osobní odběr. Boty na osobní odběr odešleme do obchodu v Bratislavě, kam si je můžete přijít vyzkoušet.

© Shooos.cz